تست و مشاوره رايگان سمعک

تست و مشاوره رايگان سمعک

هر بيماري اين حق را دارد که قبل از خريد سمعک از مشاوره دقيق متخصص شنوايي و سمعک بهره مند شود. زيرا با آگاهي از نحوه عملکرد دقيق شنوايي انسان و اثراتي که کم شنوايي مي تواند بر زندگي فرد و آينده سلامت تحميل کند بدون شک سبب مي شود افراد کم شنوا با ديدي جامع تر و آگاهي دقيق تري به اين مسئله نگاه کنند.

مشاوره خوب مي تواند سبب شود بيماران کم شنوا بسياري از مسائلي همچون ديد سمعک، رنگ سمعک، نگاه اطرافيان و جامعه به سمعک را تغيير دهد و اين قضيه بشدت مي تواند در روحيه و انگيزه فرد کم شنوا جهت خريد سمعک تاثير گذار باشد.

 

همچنين اگر بتوان به بيمار اين انتخاب را داد که قبل از خريد سمعک يکبار حتي به مدت کم صداي سمعک را تجربه کند بدون شک سبب مي شود در انتخاب مدل سمعک و برند سمعک انتخاب درست تري داشته باشد. طبق مطالعات مختلفي که در زمينه تست سمعک انجام شده است مشخص شده است از هر 1000 بيماري که قبل از خريد سمعک آن را تست مي کنند حدود 950 نفر تمايل به استفاده از سمعک در او چند برابر مي شود.

خوشبختانه در کلينيک شنوايي و سمعک نجوا بر اين اصل اعتقاد داريم که هر ايراني شايسته بهترين ها است، ازاينرو امکان مشاوره دقيق و تست سمعک قبل از خريد سمعک امکان پذير است.

 

تمامي مشاورات و تست هاي سمعک در اين کلينيک کاملا رايگان است

همین الان با ما تماس بگیرید.02188860666

1 دیدگاه دربارهٔ «تست و مشاوره رايگان سمعک»

  1. سلام من پرده گوشم مدت دو ماه میشه پاره شده میتوانم از سمعک استفاده کنم؟؟ الان شینوای من خیلی ضعیف است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *